HTML

Négy hét Máltán

Négy hét Máltán

Friss topikok

  • svenjazz: Mi ez a demjénferis cucc he? azért remélem tanulsz is, míg a sörrel a maradék agysejtjeidet pusztí... (2007.08.12. 14:10) De nehéz az iskolatáska...

Linkblog

Archívum

2007.08.09. 13:28 mathifou

Host family

A repülőtérről házhoz szállítottak ahol már várt Mrs Johsepine egy igen kedves háziasszony. Az ideiglenes otthonomba belépve egy trópusi gazdag család tiszta díszes házába találtam magam. A berendezés nekem egy kicsit giccses, de ezen a környéken a kultúrához tartoznak a fürdő sarkában porcelán kacsák, a WC falán a porcelán madarak, de a legszebb a konyhapulton a porcelán kakas. Mivel étkezésem is itt fogom megejteni és ovodás koromból már megtanultam hogy a konyhásnénivel mindig nagyon jóban kell lenni, ezért felkészülten érkeztem és hoztam magammal ajándékot. Speciális magyar „hungaikumikat” természetesen TOKAJI és PICK szalámi volt a nemzeti ajándék. Megtette a hatását a meglehetősen komor Mrs Johsephine arcára kicsi de annál őszintébb mosoly ült ki.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mathifou.blog.hu/api/trackback/id/tr73136010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása